Wednesday 3 December 2014

Family Vacation - Cameron Highland 17-18.10.2014

Assalamualaikum semua..nampaknya sekarang ni musim sibuk..aku tengok bukan aku je yang tak update blog, tapi kawan-kawan pun berjemaah ni tak update. mahapkan kami ye..hehehe..Hujung tahun ni memang banyak sangat benda nak kena buat, hantar, tu yang sibuk bebeno.  Ni ada kelapangan sikit aku pun curi-curi update blog.

Sebenarnya tak tau nak cerita pasal ape, tapi disebabkan baru-baru ni aku, adik beradik, mak pak pergi bercuti, boleh la kot update pasal tu..hehe..Kali ni punya cuti dirancang oleh ude.  Asalnya nak bercuti kat rumah aku je, nak pergi Ikea je pun..huhu..tapi tukar plan pergi Cameron Highland lak sebab diorang tak pernah pergi lagi.  

Last aku pergi Cameron Highland pun tahun lepas masa cuti PRU dulu. Tak ingat? cer baca kat sini Masa tu Auni baru 5 bulan, berhingus lagi (sampai sekarang masih berhingus dan jangkit kat aku.huhu)Kali ni Qisya baru 45 hari. dahsyat betul along aku, baru abes pantang pun nak g bercuti..huhu

Malas dah nak tulis panjang2, layan gambar je ye..












p/s : 

Tips ke Cameron Highland :
  • Check tarikh - jangan pergi masa cuti sekolah, confirm ramai orang.
  • Check cuaca - masa kitorang pergi musim hujan, sejuk sesangat
  • survey hotel / apartment - Kitorang beli di Groupon RM288. Crown Imperial Court di Brinchang. Serius seram betul tempat ni, bukan seram sebab berhantu ye, seram sebab hotel ni atas bukit, sangat curam, parking untuk 1 kereta je. 



No comments: