Friday, 22 October 2010

mana anak didik aku ni...????

hurm...baru arini aku dpt menyempatkan diri tulis blog...(sebenarnye xbpe pndi lg..hikhik..)
tibe2 nk jd skema lak, sempena hari jumaat yg mulia...

merujuk kepada episod blog yg lalu...
saya ingin memberitahu siapakah anak didik saya yang telah mendapat ilmu dari saya itu.  sesungguhnya beliau kini telah mempunyai blognya tersendiri yang diberi nama klik sini.  

walau bagaimanapun, beliau sama seperti saya yang masih belum cukup pandai untuk memenuhi ruang2 kosong di muka hadapan blog masing2.  buat masa ini, kami masih lagi bekerjasama, berganding bahu, tolong-menolong, bantu-membantu, ewah....(alamak, ternyanyi sudah)

apabila kami berdua sudah semakin mahir menggunakan aplikasi di dalam blogger ini, kami pasti akan mengisi tempat2 kosong di blog kami.  oleh itu, doakan kami berjaya ya! sayang kamu semua!!!!!


*aku rase cukup kali ni jela aku gune madah2 berhelah ni..geli lak ai bile aku bace blk...tp klo korang nk aku tulis cmni gak, sudi apekiranye saya memenuhi keinginan kalian semua..huhu

5 comments:

LiaNa YuSoF said...

eee.... tolongla... sgt geli u know..
sila guna bahasa pasar shj... terima kasih...
hahaha...

pesanan utk kak ina...
sila lah ikut kata2 cikgu mu ini.. hahaha..
nanti sama2 la.. ibarat ketam mengajar anaknya berjalan (karam singh walia yg kata, bkn aku...)
hahaha...

Ms mAmikO AbUrakOji said...

amboi2..puan karam singh walia ngate i ea..hehe
celah mane yg cm ketam 2..?huhu

wanna @anak pak ndak bun said...

meh nak tolong ajaq meh..heheh cas murah2 saja

Ms mAmikO AbUrakOji said...

oo..wana..kt page aku ko ckp cas murah, kt page k.ina ko ckp nk cas mhl..mne 1 ni..?hehe

wanna @anak pak ndak bun said...

untuk kak ina..murah atau pree teruih..tapi kalau kat ko..mmg mahal la..kata kawan kan? hehehe