Thursday, 28 October 2010

di luah mati bapak,ditelan mati mak, kalau dikemam sape yg mati..???

hurm, da lamenye x udpate blog..bkn psl t'lupe emel ke password ke..tp cm da lupe ingatan lak..(ade blog rupenye aku ni...huhu..) time kaceh la wt cik lily sbb da kembalikan ingatanku...

tajuk post punye la pjg ntah ape agknye yg aku nk cite ye..sbnrnye aku lapo.....2 yg ade luah la, telan la..gigit je xde..hikhik..tp bkn 2 sbnarnye yg aku nk cite....hehe

ha, ni yg btul2 aku nk cite ni...

aku konpius nk pakai tudung ape ari sb2 ni...(jgn ditanye function ape..)ari sb2 ni tibe2 aku trse nk pakai baju krg moden kaler ijau pucuk dicita ulam m'datang..hehe..ps2 jenuh la aku duk cari tudung ape nk dipakai ni...sampai ke melaka sane aku g cari tp nmpknye usahaku sia2 belaka..huhu

aku da mmg putus asa,putus harapan, putus kasih dan yg sewaktu dgnnye la..tp berkat cik lily lagi, aku g gak mencuba nasib kt sebuah tmpat yg indah la sgt..huhu..luas(tapak parking kot), xpanas(sbb da ptg), byk pilihan(makanan n brg basah je) n murah w'pn xde sale....agak2 tmpat ape la 2 ye..kui..kui..dan akhirnye aku jumpe la SELENDANG n TUDUNG LILY (asyik nama ekin je...bosan)
 ni selendang juma

ni tudung lily

masalahnye skg bile aku pakai SELENDANG 2 muke aku automatik jd gelap gulita, xnmpk jalan di dunia..cm kt sblh ni..tp lg gelap....huhu

bile aku pakai TUDUNG LILY lak muke aku jd hurm........xtw nk ckp cmne...gambo pn xde nk tunjuk...

so, ape yg patut aku pakai ni...SELENDANG ke TUDUNG LILY ke rambut kt bwh ni???
2 la yg wt aku serba salah ni.......so, kwn2...HELP ME!!!!

5 comments:

wanna @anak pak ndak bun said...

vote untuk rambut yang dekat bawah tue..hehehe..
by da way..kenapa tak pakai tdung lily pastue pakai tdung siti? just cadangan

zal88 said...

hikhikhik...
ak pn nk vote rmbt kt bwh ni sma ngn wana...
ala..ak br nk tnye function ape ek??
kna cri mekap yg trg ar...

LiaNa YuSoF said...

uit... korg jgn...
t aku kena saman ngn ekin plak....
da le xbpe nk berduit, kena saman lak...
ada yg dok bwh jambatan pasni... hehehe....

ko pakai selendang, mana ada itam...
ok je... aku tgok gmbo ko pkai selendang sume ok debabom je...

so.... aku vote................
selendang..

tappiiii.. kalau pkai smpai 3helai kt atas kepala, xrasa srabut ke? tp kalau ko selesa, xpela.....

aBoi said...

Selendang. tak pun macam wana cakap, pakai tudung lily + tudung siti..

sue. said...

SELENDANG......N TUDUNG LILY...DUA DUA CANTIK SAYANG!