Thursday 23 January 2014

Hadiah Untuk Bos

Salam semua,

Aku sangat2 membutuhkan bantuan korang semua..tak lama lagi bos aku akan bergelar pesara terhormat..huhuhu..dia start pencen 3.3.2014 ni.  Dulu, aku yang duk tinggalkan bos, sedih gak time 2, la ni bos yang tinggalkan aku..sedih + takut..huhu...Sedih sebab bos aku ni baik sesangat...takut sebab pasni tak tau dapat bos macam mana..selama aku berkhidmat untuk Negara ni, bos yang tegas giler aku da dapat, bos yang baik giler pun aku da dapat..yang aku belum dapat bos perempuan..huhuhu

Berbalik kepada tajuk post aku  ni, apa gamaknya hadiah yang sesuai aku nak bagi kat bos aku ye?  Bos aku ni cam bapak2..baru je jadi datuk, tak main sukan2 ni..nak kata alim, ntah la ea..bila awal muharam tu mesti dia cuti sebab nk baca doa akhir tahun kat masjid..kira alim ke tu?hehe..Jadi, apa agaknya hadiah yang sesuai tuk dia ye?badget aku pun tak ada la tinggi2 sangat..kalau dapat bawah RM50 alhamdulillah...hahaha

Tolong ye kawan2..masa dah suntuk ni..aku ketandusan idea...huhuhu

4 comments:

Ifa said...

hmm... jam.. bku2 pasl aktiviti pas pencen.. perfume tnpa alkohol.. frame + gmbo die + gmbo staf ... ape ntah lg..

wanna said...

belikan al-quran yang ada terjemaah sekali, dekat kedai buku banyak..

tue cadangan akulah, hehehe

LiaNa YuSoF said...

aku setuju cadangan wana..

dulu en.ali, aku bg set kotak yang ada tali pinggang, wallet & pen.. ada sale plak masa tu.. rembat la pe lagi.. hahaha..

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

tq kwn2..aku ade gak tgk kt MPH trafsir quran, tp cm mhl cikit..nk beli yang murah, tulisan die lak kocik bonar, takot bos aku xbaca lak t..huhu

t aku try tgk buku la pulak..