Tuesday 21 January 2014

I'm 26 now

Alhamdulillah, aku masih meneruskan hidup di usia 26 ini..
Terima kasih kepada semua yang wish semalam, yang belum wish pun xpe, aku paham..nama pun manusia, masih banyak lagi urusan lain dan seperti biasa, kita insan yang mudah lupa..xpayah korang, aku sendiri dah lupe banyak besday kawan2 aku..
Maaf kawan2...

Alhamdulillah, di usia 26 ini, aku masih bersama suami, anak, keluarga dan sahabat2 yang terlalu banyak membantu, menyokong dan menerimaku seadanya... Terima kasih semua.. 
dan yang paling penting Terima Kasih Allah atas segala yang telah Kau kurniakan kepadaku..


p/s : moga pada usia ini, diriku menjadi lebih baik berbanding di usia kelmarin......

3 comments:

Ifa said...

cntek template...hehe

LiaNa YuSoF said...

1. yup.. template cantik.. simple but nice! hehehe..

2. wah.. ayat2 ko sudah menampakkan kematangan.. hahaha...

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

tq..ni pengaruh ko la moos..t'kial2 aku duk tukar template..huhuhu

hahaha....dah 26, ofcoz la matang sangat *matakeatastangandibahu*