Wednesday 19 August 2015

JJCM : Warung Bunian

Assalamualaikum...

Burrppp...alhamdulillah...Sorry, aku dilanda kekenyangan..sedap betul makan tengahari tadi.  Mentang-mentang bos takde, memanjang nak makan kat luar..semalam breakfast di Warung Bunian, hari ni lunch kat tempat yang sama gak..hehehe...Lepas ni bila bos baru masuk, tak tau la dapat makan-makan kat luar lagi ke tak..huhuhu

Sedap betul lauk tadi.  Masa mula-mula sampai aku tengok ramai dah nak habis makan, semua duk jilat2 jari..aku siap cakap dengan pegawai aku, betul sedap ke sampai jilat2 jari...hehehe..Sebelum gerak aku dah wasap dulu kedai ni..yela takut tup-tup mai lauk xde lak..telan air liur jela..huhu..So, sape2 nak booking bley contact


Menu lunch setiap hari berubah tau.  Untuk hari Rabu, menunya Gulai Ayam Kampung, Sambal Udang, Terung berlada dan ikan kering.  Air boleh pilih.  Total untuk 4 orang + air sirap 1 jag = RM60.  Kira RM15 seorang la..


Kesimpulan yang aku boleh buat :

Kualiti :  4/5 (memang sedap, rasa cam mak kite yang masak)
Kuantiti : 4/5 (memang cukup-cukup, tak lebih, tak kurang)
Lokasi : 4/5 (Tak jauh sangat dari ofis yang kat Presint 2 tu)
Parkir : 3/5 (tak cukup sangat dan agak mencabar sebab curam)
Kebersihan : 4/5 (bersih cuma ada lalat berterbangan yg mengganggu kosentrasi nak makan)

Cukuplah tu..korang pulak cuba try test k!!!

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)