Wednesday, 3 November 2010

heLp!! tULuN!! heLp!!! tuLuN!!!!

masih lg bermasalah je aku ni..huhu
kali ni nk mintak korang tolong la bg pendapat n nasihat ke...(kalau nk bg baju n duit sgtlah dialu-alukan..hehe)
bln 12 ni ade lg function..(spt biasa jgn tnye function ape..)
tema kali ni lak warna merah makngah lily (lily lg..hehe)
adik beradik aku la ni yg sibuk sgt nk suh pakai kebaya bagai..

klo bdn aku cm SALOMA nak gak la aku pakai, ni badan cm...(xsmpai ati lak aku nk ckp, t aku gak kecik ati..huhu) cmne aku nk pakai kebaya..??ish2...suke sgt nk sabotaj aku la 2..tp aku ade jumpe gak baju2 yg dekat di hati cmni..





                                      yg cmni pn aku berkenan...














yg ni pn bley la..suam2 kuku tina..(apelak tina msuk dlm cite ni, da la dak 2 kene demam cmpak)













hurm, ade lg x ea, jp2..............  ni last kot.......













cantik kn baju2 2..so, aku nk mintak pndpt korang la mane yg plg sesuai tuk aku pakai....pendapat yg plg kreatif dgn slogan canggih t'amat2 canggih, yg canggih2 sekali akan dipilih sbg pemenang seterusnye dikehendaki m'belikan baju 2 tuk aku..hehehe..tq kwn2..Luv u all....

5 comments:

LiaNa YuSoF said...

aku rasa yg no. 3 dan 4 adalah yang sesuai teramat sesuai dan sangat sesuai skali dgn ko... TETAPI.... ada saiz kah?? hehehehehehe....

Ms mAmikO AbUrakOji said...

ha, 2pn mslh beso 2...baju cntik2 tp aku xcheck pn ade size aku ke x.da la size aku ni special kes ckit..huhu

Nor Azlina Zulkifli said...

rasanye yg last 2 paling sesuai sbb yg 1st u bj jarang so kene pakai n nmpk la tulang2 plak!1x cun2 yg 2nd dh ngembang plak rase cm ade ke idok tuannyer dlm bj tu...hiihihHIIIHiii....yg 3rd ok gak bk cubO...tp yg last tu kire Ngam2 Ho Liow OOWww.....

aBoi said...

aku rasa no. 3.. no.4 dah tak macam kebaya dah..

Ms mAmikO AbUrakOji said...

ha, nmpknye antara no 3 & no 4 yg menang ni..
antara lily, k.ina n daia yg kene belikan baju tuk aku ni..huhu
k.ina:ho liow ooowww ye...tolong la wtkn cupcakes..pliz.....hehe