Wednesday, 9 February 2011

08.02.2011

Tersebutlah kisah pada 8 Februari 2011, kira-kira jam 12.30 tengahari bertempat di perkarangan pejabat Ketua Pengarah Kesihatan...............


Berlakulah jejak kasih di antara aku dan dia...sudah agak lama aku tak berjumpa dengan dia..tanpa kusangka-sangka, bukan cempedak jadi nangka ye, tp aku dapat merealisasikan impianku untuk bertemu dengannya...selalu bermain di mindaku bagaimana dia boleh meneruskan perjalanannya tanpa aku di sisinya....rupa-rupanya dia telah mengabadikan namaku di sebelah namanya...jadi, biarpun jasad kami jarang berjumpa, namun namaku sentiasa terpahat di hatinya...bila orang memanggilnya, sudah tentu orang akan teringat dan menyebut namaku juga....


Itulah yang terjadi bila.....................


ERMA bertemu dengan FATIMAH.......hehehe....



tapi bila erma bertemu k.ina rase cam xkena lak..hehe...cube bayangkan ea...
 
ERMAINA?hehe..
ERMADHIAH 
p/s: Jangan sape2 ckp yg k.ina dah makin bam-bam ea...hehe

9 comments:

Yan said...

ermayan?ok tak?hahahha

sue. said...

hee..comel je..bile erma bertemu denagn fatimah..jadi erma fatimah..yay!!

Ms mAmikO AbUrakOji said...

yan:hehe..ermayan?x ok..klo yanerma ok kot...hahaha
sue:hehe...brulah betulkan erma fatimah?selama ni erma jela...hehe

LiaNa YuSoF said...

hahaha... yan2.. ko jgn le bg nama ko kt dak timah ni, abes diubh nye kang... aku tgok da mcm sebutan india da... hahaha...

Yan said...

ntah timah nie..pelik jek bunyik jadiknyer..yennadee..hahaha

Ms mAmikO AbUrakOji said...

hehe..yg pelik tu bagus yan..kire nama ko 1 dlm 1000...hehe

mAma eNa said...

hah??sape yg memandai2 ckp i dh bam2 ni ek???oooo....si kurus ni rupenyer...jage2 cik tiemah...dh nk kawin tu...hahaha...hehehehe...hihihihi....huhuhuhu....

Yan said...

1 dalam seribu..kire limited edition lah ni yek..hahaha

Ms mAmikO AbUrakOji said...

k.ina:amboi,cam seram je bunyiknye tu...huhu
yan:a'ah yan..kire cm kau lah satu2nye..hehe