Thursday, 10 February 2011

adOyai!!!

aiyak..!!!
peningnye kepala aku...banyak sangat benda yang nk kena buat masa pulak tu macam cemburu buta ngn aku...macam mana ni..?





tiba-tiba aku rase nk buat-buat lupa lah, boleh tak...?tapi xpayah buat2 kot... aku memang lupe je memanjang......huhu






Pastu semenjak 2menjak ni asyik mengantok je..badan penat lah..kaki sakit lah, tulang berbunyik lah...macam2 hal...sib bek xdemam.......kalau demam dah 1 hal, kena lah dak lily amik cuti sebab nak jage makan minum aku....xgitu li?huhuhu





bile la gamaknye aku nk g jalan2 ni..m'hirup udara yg segar... air yg bersih.....sambil2 terbongkang di tilam yg empuk..xpun....... bercanda di pasiran pantai,kita berdua memadu asmara...pantai poly pn aku xkisah..(dan2 xkisah) lagi best kalo dpt g tmpat yg bley urut2 badan tu...alang2 tulang aku dah berbunyik2 ni...apedehal bunyikan lg bertalu2...huhu






eh, cukup2...xbley dilayan badan ni....makin dilayan makin tebal lemak...(ade lagi ke lemaknye...huhu)..camne nak siap kerja cmni..
dah2...korang pun g la wt keje sane...korang asyik baca blog aku je, camne aku nk buat kerja..aku malu la korang tengok akunye blog je...huhu..(ape yg ko merepek ni timah..!!!)




KAWAN2...DOA-DOAKANLAH SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR EA...AKU CAM DAH TAK LARAT NI..BANYAK SANGAT MASAELAHNYE.....HUHUHU


7 comments:

wanna @anak pak ndak bun said...

sabaq ya cik tiemah..orang nak membina masjid nie mmg mcam2 dugaan..

ang nak aku urut ang dak?? hehehe mcm sem dua dulu tue..ingat ke tidak lagik?

mAma eNa said...

time x bape nk bekerja ni plak pening???ko biar betul...jgn pening sebelum waktunyer!!!:)

Ms mAmikO AbUrakOji said...

wana:xmo la klo ang yg urut..skt bebeno rasenye...huhu..mai mah x sok..
k.ina:pening la..byk bebeno bnd nk dibuat...huhu

aBoi said...

pergi la honeymoon kat Thailand.. bley duk tepi pantai sambil urut badan... THAI MASSAGE.. wallawey... ^__^

Yan said...

ilek tiemah..nanti dah lepas semua nie, rehat puas2 yek..aku doakan segalanyer berjalan lancerssss..hehehe

Ms mAmikO AbUrakOji said...

daia:hehe..cm best je g thailand, tp kene wt pasport la ni..
yan:tq yan...xsempat nk rilex sgt ni..cuti xlame pun...huhu

sue. said...

sabar na syg...ok..