Wednesday, 18 May 2011

demam + selesema + sakit tekak + mata ikan = xkan nk cuti lagi???

adoyai...cuti 4 ari ni aku duk tido je.....mane tak nye sulah lemam lak ai.....!!!
aku rase antara faktor yang mengundang demam yang melanda ini adalah sebab cuaca yang tak menentu la....jap panas sangat2 jap ujan mencurah2 ke ladang gandum...jadilah coco crunch...

tapi kalo bgtw mak aku mesti die ckp kurang mandi...huhu....mintak2 xlama aku baik la...minggu depan nak kursus dah....fuhhh...relax ckit...tapi masuk bln 6 t kemain banyak aktiviti menanti..ramai bebeno orang yang kawen la, tunang la...mintak maaf la kawan2 kalo ade yang aku xdapat mai ye....i'm sorry...!!!

time to back home...........ade citer seram kat opis ni...citer lama b'putik kembali..(eh, bunyi cm xseram lak,romantik adela..hehe) Pembetulan : 'citer lama menghantui kembali......'(ha, baru seram kan???huhu) t sok aku story ye...tungguuuuuuuuuuuuuuu................................

5 comments:

zal88 said...

siannye die...lamenye dmm ye...
ade ape2 ke??
ar..jgn xdtg lak bln 6 nnt ye..
nnt ak wt invitation rsmi ye...hihihi

Ms mAmikO AbUrakOji said...

xde ape2 la leha...huhu
ha, ko kene wt invitation rasmi, cyap ngn kad lagi...hehe

zal88 said...

xde bajet nk wat kad rsmi...
lain la klau ade org nk sponsor kn...hihihi

Ms mAmikO AbUrakOji said...

hehe..t i tolong smpaikan pesanan u kt encik keyrol ye....hehe

LiaNa YuSoF said...

haha....masak la ko leha... eh salah, masak la en.keyrol.. haha..