Thursday 22 December 2011

Anxious!Wondered!Nervous!

ehem2...sejak2 i dah mule further study ni, asyik nak guna english word je...huhu..
Bangga mak bapak i if i can speak english..hikhik..
bak kata tina, sejak dah bekerja ni dah banyak improve tw..hehe

lupekan lah pasal nak cakap omputeh ni,
aku saje bagi tajuk guna perkataan omputeh sebab nak tunjuk skill....hehe....(ha, riak2...)
sebenarnye benda yang aku anxious, wondered and nervous sesangat tu sebab tengahari ni aku nak g amek borang opsyen SBPA.  korang2 misti ada yang dah dapat n dah sign dah pun (contoh dak lily..hehe)..

aku harap2 gaji aku naik bebanyak la...kalau x, lupakan lah hasrat nak aku g mendaftar apatah lagi g mengundi tahun depan...(ugut nampak..hehe)

So, same2 lah kite nantikan berita gembira dari aku ye...kalau aku senyap je korang bley agakla kan...xbape nak gembira la berita tu...huhu

No comments: