Thursday 10 April 2014

The Band

Assalamualaikum..
Cuma nak kongsi 1 program realiti terbaru Astro iaitu The Band.  Program ni beza sikit la dari program realiti sebelum-sebelum ni sebab tujuan dia nak tubuhkan kumpulan pop lelaki dan wanita bertaraf antarabangsa..

Soalan yang mula2 keluar dari mulut aku ni, "nama rancangan The Band, tapi kenapa tak ade yang main drum ke gitar ke.." hurm, tapi soalan tu mati kat situ jela tanpa dapat apa-apa jawapan pun..(nak jawapan p la tanya Astro).

Dah 3 episod aku tengok, so far best gak The Band ni.  Aku tengok peserta perempuan yang masuk The Band ni suara diorang biasa2 je, cuma kelebihan diorang pandai menari kot..tapi, peserta lelaki dia banyak yang berbakat.  Tetibe aku rase nak masuk The Band ni..jom lily, wana, tina, leha, moos..hehehehe

nak tahu lebih lanjut?  Baca kat Astro Gempak


p/s : dulu nak masuk Raja Lawak, tapi sampai ke sudah tak masuk2..leha la ni..hehehe

6 comments:

wanna said...
This comment has been removed by the author.
zal88 said...

ak xprnh tgk lg timah cite the band tu..nak kna tgk ni..wana,kna blajar ni..hahaha..

LiaNa YuSoF said...

oit wana.. aku dapat bayangkan betapa........ kelakornya band kita itu.. hahahaha... ko bg leha main bass... hahaha... org main bass ni kena agresif sikit laa.. ko adalah org yg sesuai.. leha, ko main piano.. timah, ko main drum sekali jadi main singer.. bole? hahaha.. aku jd pengurus korg je.. pegang duit.. kahkahkah...

the band ni xdo main alat muzik ler.. hahahaha... jd semua kena menyanyi dan menari hokey... alamak.. bergeger ler segala lemak tepu aku gamaknya kalau menari.. hahahaha...

Mrs mAmikO AbUrakOji said...
This comment has been removed by the author.
Mrs mAmikO AbUrakOji said...

wana, aku setuju sgt..dh gatal tgn ni nk men piano..haha

lily : mane bley men drum skli dgn nyanyi, ko teruskan nyanyi, aku backup smbil men piano je..dah byk tugas dah tu..hehe

leha : kene tengok, klo xbley men alat, nyanyi je ea..plizzz..hehe

wanna said...

Blogger wanna said...
lily= main vocalist,
tiemah= lead vocalist+piano,
mumuz= main guitar,
leha= main bass,
aku= main drum,
Tiena= Manager, sbb tiena je yg aku caya dia boleh jadi manager..hehehe


sori, tadik lupa nak letak nama tiena..
amacam.. ok tak?. hahahaha