Monday 12 January 2015

Tahun Baru Buku Baru

Assalamualaikum....
Selamat tahun baru kawan-kawan..makin lama makin teruk tahap kemalasan aku nak tulis di blog.  Agaknya sebab sibuk tulis kat kertas je..merepek panjang berjela mudah-mudahan aku lulus lah semua paper..huhu

Selamat datang 2015 dan selamat tinggal 2014.  Moga setiap yang terjadi di tahun 2014 dapat dijadikan tauladan dan moga kita semua akan berubah setapak lagi ke arah kebaikan.  Awal tahun baru ni aku memang tak ada pasang azam apa-apa.  Mungkin bila umur dah semakin meningkat ni aku rasa takde rasional lak nak pasang azam di awal tahun ni.  Apa je yang aku terniat nak buat akan aku cuba tunaikan tak kira la awal ke tengah ke hatta akhir tahun sekalipun.

Buat masa ni yang aku terniat nak jadi insan yang lebih baik dari sebelum ni..niat dah lama tapi nk berubah tu tuhan saja yang tahu susahnya.  Apa lagi yang aku niat ea?  Insyaallah nak habiskan belajar tahun ni gak.  Jadi tahun depan boleh konvo berjemaah dengan tina n sophia.  Insyallah bila dah grad nak mohon jawatan baru, nak mohon balik johor.  Dah rasa rindu sangat-sangat nak balik Johor.  Doakan ye..

Cukuplah tu buat masa ni..kalau niat benda baik dah dapat pahala kan?  Jom lah sama-sama niat benda baik dan mudah-mudahan dapat tunaikan apa yang kita niatkan tu..Amin...

p/s : bila tengok orang lain mengandung anak ke-2 tetiba rase rindu nak mengandung gak tapi..huhuhu

No comments: