Tuesday, 16 November 2010

kini tiba masanya.............

fuh...........
da lame sgt xupdate blog..mggu lepas minggu yg bz gile...t'sgt2 la bz yg bz2 sekali....
sib bek minggu ni tuan beso xde..bley la b'senang lenang smbil menikmati udara yg nyaman, air yg bersih, lembu2 suka minum air yg bersih...

ish2..da nk raye tp byk lg xready..kuih rye xbeli lg(kt bwh blok ni ade jual kuih RM10 je, tp sbb k.ina ckp len mcm je..t'bantut i nk beli..hehe), baju raye pn xde (pn ade jual RM50 spsg,tp duit kt k.ina..hehe), langsir, sarung kusyen semua lm beli lg...bile la nk gaji ni...lmbt tul..die xtw agknye kite da xde duit ni..ptot cpt2 la masukkan...(gaji bln 10 da nk abes da...hehe) xsabo2 nk blk kg..tp tiket lm beli lg..ptg ni baru nk beli..hrp2 ade lg la tiket..klo xde gak, dak lili ke leha ke moos ke kene la tumpangkan aku...kan..kan..kan..

di kesempatan dan kesempitan wang ini, aku nk ucapkan selamat hari raye AidilAdha maaf zahir & batin..t raye jemput2la b'tandang ke rumahku..nk dtg 2 bwk la ape2 yg ptot..huhu dtg ea..xyah bwk ape2...tp klo nk bg duit raye di alu2kan..

cukup smpi di sini syg......kite jumpe lg di hari dan wktu yg same dlm rncgn.... minggu dpn ye..tata..titi..tutu...

6 comments:

sue. said...

selamat hari raya sayammmmmm....

LiaNa YuSoF said...

aku doakan yg dak moos xlupe nk tumpangkan ko ye cik timah... kalau x, alamat nye ko beraya le kt sini bsama aku..... hahaha.....

Ms mAmikO AbUrakOji said...

sue:nk duit raye........hikhik
li2:aku pn b'doa moos xtinggalkan aku..klo x kenela fmly ko anto aku blk gak....hehe

wanna @anak pak ndak bun said...

sayam..ambek tag kat blog aku ok

Ms mAmikO AbUrakOji said...

cmne nk amek wana..?

Yan said...

selamat berhari berghaye berkorban jiwa raga..hehe