Friday 11 March 2011

cOntEst sEnyUm paLiNg cEriA =)


 Akhirnye aku terjebak jugak dengan contest2 ni...ni semua salah pujie..hehe....dulu2 pujie ade gak tag contest2 ni, tp aku yang buta rabun bab blog2 ni xdapat la nk join...den xtw cmno nak buek pujie ooii.....huhu..untuk tidak menghampakan cik pujie kite ni, aku join gak la...

Cara die punyelah mudah sampai aku kene baca byk kali gak baru lah terhasilnya entry ni....ha, syahdu x cite ni...bley dapat markah kesian ni...hehe..korang mesti xsabo2 nak tw cara2nya kan....?berikut adalah colan-colan cara-caranya:
  1.  Memule korang kene lah follow blog namee supaya korang sentiasa update dgn perkembangan n penguncupan contest ni..hehe
  2.  pastu ape lagi, buat lah entry yg b'tajuk 'contest senyum paling ceria'
  3.  tidak lupe juge, letakkan banner contest ni kt sidebar sekali ye..(bab ni aku xbape pandai...huhu)
  4.  kemudian, letak juge banner di atas di entry korang n link kan straight to entry contest ni..(ckp omputeh u...huhu)
  5.  fuhh.....da abes dah bab2 yang susah..masuk ke bab yang lebih mudah iaitu upload gambo n cecite nape korang happy time 2..tulis yg simple2 je contoh : sy gembira kerana baru lepas makan :D
  6.  letakkan juga link entry korang di ruangan comment : )
  7.  langkah t'akhir sekali tag la 3 orang kwn2 blogger korang n make sure diorang tw ye..

    Tadaaa..!!!!senang je kan?marilah join ramai-ramai!! : )
hadiah menanti
Wang tunai RM100 dan hadiah menarik dari United States menanti!!:D
Terima kasih. 
TARIKH TUTUP : 31 MAC 2011 (Thursday)

hurm, nak tengok gambo senyum yang paliiiinnnnnnnnng ceria..?
Soalan yang perlu dijawab : Mengapa saya gembira dalam pic ni?
sebab...................hari ni saya dengan rasminye telah menjadi isteri kepada
 encik masrollizam bin abdul rahman...saya dah ade suami..yea..yea..hehe
ok, dah tengok kan...apo laei..buek la yo :

6 comments:

ctpujie said...

yeaaayyhh! buat pon..
besh nyer da ad suami..huhu =)
thanks coz buat taw..hihi

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..same2 pujie..i dah menambahkan ilmu i ckit...

Cik TTK said...

aku tag ko, ko tag aku...
ades..hahahaha
ko buat tau aku ade tag ko satu contest dekat belogku..huhu

LiaNa YuSoF said...

xdpt nk join contest ni sbb "new post" kena block..... huwaaaaaaaa... dengki btol!!! men block2 pulak..

cendawanpink said...

hehee.. (^_^)
TAHNIAH wehhh..

mmg snyuman plg ceria weh kalo kwen..ngee..

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe...tq nad...baru nk buat contest ko tu...huhu