Tuesday, 28 December 2010

haruskah???

akhirnye berjaya gak aku beli tilam queen empuk b'spring kt carre4 alamanda 2..
da bape kali aku cuba nasib pergi, tp asyik xde je promoternye...
aku xtw la sebenarnye diorang nk m'jual ke x tilam 2..kalo rase xnk jual, toksah la letak jualan penghabisan stok, 50% discount bagai....
sib bek aku ni mmg penyabar..(padahal da xsanggup tido beralaskan toto b'kepam 2..huhu)dapat gak aku beli tilam 2..tp puas gak aku duk bebel kt promoter 2 "da bape kali sy dtg..asyik xde orang je..!!huh.."tp pastu aku wt la muke manis blk, tkot lak t die xmo jual tilam kat aku ke, bg tilam salah ke...tilam koyak ke..hehe

cukup la sampai situ.....yang aku nk cite ni pasal pagi tadi aku sarapan tosei(betulkah ejaannye?)konon nk mkn panas2...sekali xdpt da...da kecut tosei aku...da xselera aku nk mkn bnd kecut2 ni..(habis jugak)ni gara2 si tuutttt x g meeting lg....nsb xbek tul...

pastu tengahari lak aku makan roti bersapukan tuna cili pedas(k.ina punye) n jem peanut (pn k.ina punye)...makan roti je...cm xcaye lak ai...mesti korang t'tanye2 bley kenyang ke? jawapan aku "kenyang bangat.."tp aku pelik cmne bley kenyang ea, aku makan ni je..
roti + tuna = 2kpg
roti + jem = 1 keping
magelek = 1 (xsampai ati aku nk mkn byk..k.ina punye gak ni..magelek ni punyela kecik tp harga 0.20/ketul)

nape agaknye aku cite pasal makanan ea???
sebab....................................................................................aku da mengantok sgt2 ni..agak2 korang la apa punca aku mengantok ea?sebab tosei kah?sebab roti kah?sebab magelek kah?atau sebab k.ina?hehe....cm xde connection lak ngn k.ina..so, tajuk aku 'haruskah' 2 sebenarnye nk mintak pendapat korang, haruskah aku tido atau haruskah aku...................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..alamak, t'tido sudah...huhu

2 comments:

MY HEART said...

Sekarang ni memang macam2 orang buat jualan murah.. berbaloi beli time2 ni kan?

salam kenal ^_^

Ms mAmikO AbUrakOji said...

hye my heart..salam kenal gak...