Thursday, 2 December 2010

mane ni.....

hurm....dari semalam tunggu xde pun...
jap2 aku tengok hp, jap2 aku tgk emel tp still xde pun.....
die terlupe kt aku ke..?padahal aku da tepon ingatkn da...
ke die saje nk dengki aku..saje nk wt aku t'tanye2 'mane die ni....'
kalau betullah 2 niat die mmg nk kene ni...

w'pun aku da tahu keputusan tp xnak la aku mandai2 je g amek..
aku nak gak rase teruja bile die tepon aku bgtahu keputusannye..
nk gak rase 'berdebar-debar-debar-debar jantung kuberdebar' bile aku dengar sore die...aku nk kol ke nk tunggu...nk tunggu ke nk kol....

cepatla....aku tunggu ni...

4 comments:

Yan said...

pehal nie tiemah..?kalau nak lagi berdebar, tunggu lagi sehari dua keyh?kih3

Ms mAmikO AbUrakOji said...

hehe...aku tunggu org BPH 2 kol aku gtw aku dpt kuarters..hehe

aBoi said...

aku doakan ko dapat kuarters timah.. aminnnn

Ms mAmikO AbUrakOji said...

wah...cepatnye doa ko dimakbulkan daia....
baru je td org BPH kol aku ckp aku dpt kt Presint 5..mintak2 sebelah mah ngn lili..hehe