Friday, 14 January 2011

Jangan menolak tuah!!

selepas incident semalam, aku hari ni dgn semangat berkobar2 (cam Vince tu) pergi kerja cam biasa...keluar rumah time gelap...pastu berjalan bersimpang siur..huhu...bile dah nak sampai blok A tu, hati aku da berdebar2 cm nk jumpe tunang i lak..hikhik..dan seperti yang dijangka ade kereta yang berhenti sblh aku..tapi kali ni bukan kete semalam..xkisah lah,janji ade yg sudi menumpangkan...hehe

"dik, nk tumpang......??" aku pun tgk kt akak tu..die nurse rupenye...hehe..
"eh, xpela kak...." aku jawab...jawapan standard aku tu...hehe..
dlm hati aku menunggu lagi akak tu cakap "marilah tumpang, jauh nak ke bawah tu.." tapi jawapan yang aku dapat...........
"XPELA..????HA, YELA...." dan akak tu terus berdesup meneruskan perjalanannye ke tempat kerja...

uwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
akak ni bukannye die nk cube ajak lagi..kalau betul2 die nk tumpangkan mesti die ajak lagi kan..???huhu...ke salah aku sebab ckp xpela.....=(
rase menyesal lak...huhu...pasni aku patot jawab camni ke bile orang nk tumpangkan aku...???
  • "akak nak tumpangkan saya??3me kasih kak..Ya Allah, kau murahkan lah rezeki akak yang tumpangkan aku ni..hehe"
  • "boleh je..akak patot berbangga sebab akak lah orang pertama yg saya nak tumpang keretanya..huhu.."
  • "betul ke ni??ish, malu lah...nk naik ke x..nak naik ke x.....naik lah..."
  • "xsusahkan akak ke...??kalau boleh, nak tumpang tiap2 hari ea..akak klua mah kul bape..?"
hurm....xpe2...sok aku cube lagi taktik2 len lak...alamak, sok xkeje lak ai......mmg xde rezeki lah akak tu nk tumpangkan aku...minggu depan je ye kak...selamat bertemu kembali kak..!!!!

7 comments:

aBoi said...

hahaha.. len kali terima je..

LiaNa YuSoF said...

hahahahaha....
ayyyooooo.... akak tu xsensitif langsung la...
ade ke ckp yelah je.... pastu blah.... waduh...
kok gawat ko pastu... hahahaha...
xpela, bukan rezeki ko arini... mggu dpn cuba lagi ye...

zal88 said...

hihihi...mgu dpn cbe lg ye kak..

Ms mAmikO AbUrakOji said...

daia:i malu nk terima...hehe
lily & leha : tulah, minggu dpn aku cube lg..usaha tangga kejayaan kan..?hehe

mAma eNa said...

kui3...bbudi bahasa la konon ek...melepas terus...kahkAhkah!!!(gelak beso smbil guling2)

Ms mAmikO AbUrakOji said...

amboi2 k.ina...jgn gelak beso sgt, t mlm t t'kencing atas tilam t..hehe

sue. said...

hehehe..c0mel je...