Friday 24 February 2012

apE boLeh bUat...

semalam petang aku mendapat berita gumbira tp aku xde la gelak2 lak..bley kire gembira ke tu?hurm....eleh, ade orang tu dapat berita gembira siap nangis keluar air hidung lagi..ape celop?huhu..jangan marah na...


nak tahu ape berita gumbira tu?kekandaku telah dapat ditukarkan ke johor..akhirnya dapat gak dia balik johor setelah setahun merantau kt putrajaya ni dan setelah berpucuk2 surat rayuan dihantar... macam2 ayat sedih dah kukarangkan tapi baru ni lah dia dapat bertukar..


Mula2 dapat tahu aku terus rasa gembira dan seronok, tapi bila duk atas moto lama2 tetiba aku rasa semacam..(bukan salah moto ye) satu perasaan yang tak dapat ku gambarkan..hehe..acah maenon..felling lebih lak ai aku ni..aku cuma rasa nanti mungkin sunyi kat mah aku tu, yela dari aku kawen dulu aku duk dengan kekandaku tu..bila hubby ku bz dengan kerja, balik lambat, adelah kawan nak di bahankan..hehe..


Bila aku beritahu kat hubby ku dia cakap takpe, dia kan ade...aku cakap dia memang ada, yang buat aku rasa berat hati sebenarnya sebab AKU MALAS NAK BALIK NAIK BAS DAAA...hehe..dah lama aku tak naik bas, rasa janggal lak..biasa balik merempit la ni balik naik bas..dah takde helmet atas kepala lagi pastu kena keluarkan 50 sen sehari..huhu..50 sen pun berkira ke??hehe..bukan berkira, cuma sayang nak guna duit baru tu...


Tapi takpe, yang penting kekandaku bahagia di samping suami dan baby irfan tercinta....

4 comments:

zal88 said...

demi family ude timah..itu yg tbaik..=) ala..kwn kjg kn ade..mula2 je tu,nnt biase la..

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..t blk keje aku kene naik bas leha..aku dh tak biase naik bas ni..hehe

ika alwee said...

kite de banyak duit syiling...nk tukar cakap ye.. sementara stok masih ade...hehe

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..tq ika...tp ape kata ika sedekah je duit syiling tu..huhu