Tuesday, 14 February 2012

nak bagitau ke tak??

nak bagitau ke x??hurm...tadi adelah bekas pegawai kat sini datang melawat kawasan...yela, tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat keje lame..hehe..la ni die keje kt JPA jaga perkhidmatan gak..tengah2 die duk berborak, aku pun terdengarlah....(terdengar tau, bukan curi dengar..hehe)


"SBPA sedang dikaji semula dan kemungkinan besar diorang takkan guna SBPA tu...mungkin, kita just dapat kenaikan gaji je...."


tu lah serba sedikit yang aku dengar..kalau betul cakap dia betul la ye, kalau salah, memang salah die lah..hehe
mule lah bermain di kepala otak ku ni mana lebih baik..SBPA ke?atau yang lama tu..SSM?SSB?SDN BHD?hehe...tak kisahlah, yang penting gaji aku kena naik banyak2 & cepat2..hehe..boleh bah kalau kau??

3 comments:

Pupel Liyana said...

kalau gaji naik aku ok je :) sistem sekarang pun ok apa. cuma kalau nak mansuhkan ptk tu buat sistem lain tu je

LiaNa YuSoF said...

yup.. aku setuju!

asyik dikaji semula je... tah bila nak habis tah... hmmm....

Ms mAmikO AbUrakOji said...

betul tu Mrs Puple..yg penting gaji naik..hehe
cik lily, sabo ye.. tunggu.....sekejap...hehe